FANDOM

opracowane przez Tasardura

  • Jest to czar, który nie zawsze daje 100% ochrony i możliwości swobodnej ucieczki. Obecne działanie nie będzie interpretowane jako bug.
  • Dlaczego (IC)? To bardzo potężny czar, który zahacza o sfery niematerialne i nie zawsze ciało rzucającego daje radę swobodnie przejść w całości do eteru
  • Dlaczego (OOC)? Dreszyk emocji; postaci świadome zagrożenia, a nie że sobie napyskują, sanktu i w nogi. A później jeśli zirytowana wcześniej osoba zaatakuje bez słowa sypią się skargi na nieodegrane pk. Ta osoba zaatakowała bez słowa, bo przy próbie odegrania pk magus/kapeć se włączą sanktu jak czuje, że jego tyłek jest w tej chwili w opałach.
  • Dlaczego (OOC2)? Jeśli dajmy na to ustalimy, że trzeba udawać, że sanktu działa nawet jeśli nie działa to zaczynamy spotykać się z sytuacją a) ty #$*#& ja miałem sanktu na sobie, nie powinneś mi nic zrobić! -nie widziałem jak rzucałeś ten czar, sorry! b) rzucam sanktu, ale nie wyszło i ktoś mnie widzi, ale ten ktoś nie może rzucić się w pogoń w losowym kierunku, bo jeśli pójdzie za mną to lamer wykorzystuje buga- musi iść gdzieś indziej, bo ja mam sanktu... można mnożyć przykłady, które wynikają z udawania, że czar działa, szczególnie, że efekt wizualny czaru można pomylić z ulepszoną niewidką lub epicką zbroją maga, a nawet kamieniem loun.