FANDOM

autorstwa Katarzyny z moimi przeróbkami

Jak założyć postać wróżki (sprite'a)

  • Przed przystąpieniem do dalszych kroków, należy napisać podanie do Grona Mistrzów Gry, z prośbą o umożliwienie gry taką postacią i czekać na odpowiedź. Grono Mistrzów Gry zastrzega sobie prawo do odrzucania podań bez podawania przyczyny.
  • Jeśli Grono Mistrzów Gry wyrazi zgodę poprzez Prywatną Wiadomość na forum, gracz - aby zagrać skrzatem, musi stworzyć na serwerze postać Człowieka, o charakterze innym niż Zły, z podrasą: Sprite oraz nie wchodzić w portal
  • A zamiast tego utworzyć post w temacie organizacyjnym, *kliknij by przejść do tworzenia postu* - taki post musi zawierać informacje o:
- nazwie konta gracza,
- imieniu postaci,
- wybranym modelu (jeśli gracz ma takie życzenie),
- voicesecie (zestawie dźwięków).
  • Konieczna jest zmiana kolorystyki skóry i włosów, na właściwe skrzatom
  • Gracz zostanie powiadomiony, gdy postać będzie gotowa do gry, za pomocą Prywatnej Wiadomości na forum. Dopiero wtedy postać może przejść przez portal, który zajmie się resztą.

Profesje dostępne dla poszczególnych ras

Modyfikatory techniczne

Cechy Umiejętności Współczynniki Zaklęcia Inne

-6 Siła
-2 Kondycja
+2 Zręczność
+2 Inteligencja
+3 Charyzma
+3 Mądrość

+4 Cichy Chód
+4 Ukrywanie się
+2 Otwieranie zamków
+2 Kradzież kieszonkowa
+4 Zrozumienie zwierząt
+6 Czaroznawstwo
+6 Wiedza
+1 Rzut obronny na Siłę Woli
+2 KP za wzrost
Zauroczenie Osoby
Uśpienie
Zatrzymanie Czasu
Nie musi używać liny (podczas przechodzenia między lokacjami, tam gdzie trzeba się wspinać)

Imiona wróżek

Wrozka2
  • Gracz przedstawia proponowane imię w prośbie o umożliwienie gry wróżką, kierowanej do Grona Mistrzów Gry
  • Wróżki przyjmują imiona kwiatów i brzmiące podobnie do nazw kwiatów

Cechy fizyczne

  • Wrozka1
    Naturalna długość życia: są nieśmiertelne, umierają jedynie w wyniku wyrządzonej krzywdy bądź choroby, bywa że wówczas nie idą do Królestwa Bóstwa, a przybierają formę garstki energii i odradzając się w postaci wróżki
  • Wiek płodny: od 20 do 200 roku życia, bardzo rzadko się rozmnażają
  • Wiek starości: 200 lat, wówczas przestają się starzeć
  • Wzrost: 12-15 cm (osobnicy obu płci)
  • Waga: 2-2,5 kg (męscy przedstawiciele rasy zazwyczaj są nieco cięźsi)
  • Postura: drobna i nikła, w kształcie elfia, jeśli się nie przyjrzeć wyglądem przypomina ważkę
  • Skóra: jasna, często zielonkawej barwy zielonej, lub o niebieskim odcieniu
  • Włosy:  ciemne, brązowe bądź miedziane, również srebrne i złote, a nawet ciemnozielone
  • Oczy: zielone, błękitne lub szmaragdowe; duże tęczówki, niczym u elfów
  • Sen: bardzo rzadko wykonywany trans medytacyjny, pozwalające zachować sczątkową świadomość otoczenia
  • Specyficzne cechy:
unikalna więź z naturą - jako, że zaliczamy je do leśnych istot
potrafią fruwać

O duszkach i ich wróżkowym żywocie

  • Istnieją miejsca, gdzie z otwartego rankiem pąka kwiatowego, wyłania się drobna istotka, nie większa niż mały palec dorosłego człowieka. Pierwszą godzinę swojego życia poświęca zwykle na pierwszy posiłek z nektaru kwiatów i co najważniejsze – rozwinięcie skrzydeł, podobnie jak u motyli, które z początku zwinięte i miękkie, powoli rozpinają się by w końcu zatrzepotać, ukazując tęczowe, migoczące kolory. Para jaskrawo ubarwionych i finezyjnie ukształtowanych skrzydełek jest powodem do dumy i wyznacznikiem urody bez względu na płeć duszka. Z racji tego, że zamieszkują ciepłe okolice, zazwyczaj noszą lekkie ubrania, często tkane z nici motylich gąsienic lub najcieńszych nici jedwabnika.
    Pond
  • Duszki żywią się najczęściej tym, co zdobyć mogą najłatwiej, czyli miodem i nektarem, jagodami czy ziołami. Ale nie są jaroszami. Czasem łupem łowców staje się drobny ptak lub konik polny. Mają też słabość do słodyczy, bardzo cenią sobie kogel-mogel, szczególnie z przepiórczych jaj. Życie duszków można nazwać beztroskim. Mają tak niewygórowane potrzeby, że bez wysiłku są w stanie zadbać o siebie, a zyskany w ten sposób czas mogą przeznaczyć na życie we własnym klanie. Spędzają go głównie na opowiadaniu starych historii i legend, szkoleniu się w magicznych i łowieckich sztuczkach, muzyce, śpiewie, kontemplację piękna wschodu, południa i zachodu słońca, a później księżyca, by w końcu z zapałem przystąpić do planowania i realizacji kolejnego ambitnego przedsięwzięcia, w postaci przemyślnego dowcipu lub pouczającej psoty.
  • Podobno duszki przyjmują imiona kwiatów, mówi się też, że duszek czasami pachnie jak kwiat, którego imię nosi. Niektórzy uważają, że pachnie pyłek z ich skrzydeł. A pyłek ten podobno, zebrany słonecznego dnia, ma magiczną moc, potrafi zapewnić przychylność czyjegoś serca, ale to stara, niziołcza opowieść.
  • Jeśli komuś zdarzyło się zwrócić na siebie uwagę duszka, może liczyć na, zrobioną dla żartu od czasu do czasu, zamianę miejsc niektórych przedmiotów, ale i naszycie łaty na wysłużonym płaszczu czy posplatanie grzywy koniom (koniecznie z wywiązaniem na niej kolorowych wstążek). Jeśli zdobędzie ich przychylność, duszki nie omieszkają w sobie właściwy sposób uprzyjemnić mu życie, na przykład zsyłając kolorowe sny, pomagając w niezauważony sposób w podróży, czy też robiąc niespodziankę z miseczki świeżych malin.
  • Wobec obcych są nieufne i niechętnie bezpośrednio zdradzają swoją obecność. Jeśli uda się zdobyć ich zaufanie, można liczyć na ich nienatarczywą obecność.
  • Już prędzej same staną się wiernymi towarzyszami, nawet oddanymi przyjaciółmi, choć nie każdy jest w stanie wytrzymać w obecności tak żywiołowej istoty, jaką jest Sprite. Reagują bardzo emocjonalnie i łatwo je dotknąć, jednak rozpacz nie trwa nigdy długo, gdyż za najlepsze lekarstwo na smutki uznają śmiech. Optymistycznie podchodząc do świata, wędrują przezeń z niemal ciągłym uśmiechem na ustach.
  • Jeśli jednak ktoś zalazł im za skórę, niechybnie pozna wojowniczą naturę tych malców. Pozornie kruche i wesołe, potrafią toczyć naprawdę zacięte boje. Nie straszny im żaden przeciwnik. Ani sokół ani jastrząb, ani żaden inny olbrzym. Potrafią wykorzystać swój spryt i zdolności współpracy klanu, do skutecznej obrony.
  • Nikt nie wie, ile Duszków żyje na Świecie, prócz Calyril.