FANDOM

autorstwa mojego i Nitaela

Jak założyć postać minotaura

  • Przed przystąpieniem do dalszych kroków, należy napisać podanie do Grona Mistrzów Gry, z prośbą o umożliwienie gry taką postacią i czekać na odpowiedź. Grono Mistrzów Gry zastrzega sobie prawo do odrzucania podań bez podawania przyczyny.
  • Jeśli Grono Mistrzów Gry wyrazi zgodę poprzez Prywatną Wiadomość na forum, gracz - aby zagrać minotaurem, musi stworzyć na serwerze postać Człowieka, o charakterze innym niż Dobry, z podrasą: Minotaur oraz nie wchodzić w portal!
  • A zamiast tego utworzyć post w temacie organizacyjnym, *kliknij by przejść do tworzenia postu* - taki post musi zawierać informacje o:
- nazwie konta gracza,
- imieniu postaci,
- wybranym modelu (jeśli gracz ma takie życzenie),
- voicesecie (zestawie dźwięków).
  • Konieczna jest zmiana kolorystyki skóry i włosów, na właściwe minotaurom
  • Gracz zostanie powiadomiony, gdy postać będzie gotowa do gry, za pomocą Prywatnej Wiadomości na forum. Dopiero wtedy postać może przejść przez portal, który zajmie się resztą.

Profesje dostępne dla poszczególnych ras

Modyfikatory techniczne

Atuty (otrzymywane z rasy) Cechy Umiejętności Współczynniki

Czujność

Byczogłowy

+ 4 Siła
+ 2 Kondycja
+ 2 Mądrość
- 2 Inteligencja
- 4 Charyzma

+ 5 Prowokacja

- 5 Dyplomacja

- 4 Cichy chód

- 4 Ukrywanie się

- 2 Kradzież i biegłości łotrzyka

+ 4 KP

+ 2 Wytrwałość

NIE MOŻE używać hełmów, tarcz, łuków i podwójnych broni

Imiona minotaurów

  • Generatory tworzą imiona z przedrostkami, np: Krak de-Kalin, czy też Zyri Es-Goltyn. Przedrostki te ignorujemy, zatem poprawne imię dla minotaura to Krak Kalin, Zyri Goltyn.
  • Genarator - nazwisko i imię męskie, opcje generatora: Character race "Minotaur", Characeter sex "male";
  • Przykładowe imiona:
Krak Kalin, Karas Dexos, Kraggor Kalin, Goar Entragath, Mosex Hestos, Karsos Entragath, Atra Lagrangli, Hotak Cura, Paug Hestos, Bilario Athak;
Zyri Goltyn, Keeli Hrolk, Kyra Sumarr, Nephera Zhakan, Kharis-O Morgayn, Keeli Bregan, Mogra Athak, Nephera Teskos, Tariki Mithas, Keeli Athak.

Cechy fizyczne

  • Naturalna długość życia: 80 lat
  • Wiek płodny: od 15 do 50 roku życia
  • Wiek starości: 60 lat
  • Wzrost: 210-250 cm
  • Waga: nawet do 315 kg
  • Postura: gargantuyczna, masywna muskulatura
  • Skóra: twarda
  • Włosy:  gęsta i długa sierść
  • Oczy: ciemno-pomarańczowe, czerwone, w ciemnych odcieniach innych barw
  • Cechy specyficzne: głowa byka, tułów humanoidalny w postawie, kroczy kołyszącym się krokiem ciężko stąpając, kopyta

Ogółem o minotaurach

Olbrzymia istota o tułowiu człowieka, lecz głowie byka, krocząca kołyszącym się krokiem, ciężko stąpająca olbrzymimi kopytami po ziemi, jest niezwykle rzadkim widokiem na traktach Lodor. Sierść Minotaura jest gęsta i długa, co w połączeniu z twardą skórą sprawia, iż ciężko jest zranić taką istotę. Muskularna sylwetka świadczy o doskonałej kondycji i żywotności. Olbrzymie rogi mogą być zarówno proste, jak i fantazyjnie skręcona, zdarza się, że ozdobione są bransoletami lub paciorkami. Stwory te odziewają się zarówno w skóry zwierząt, jak i w elementy zbroi płytowych - specjalnie dopasowanych do ich rozmiarów. Nie noszą jednak hełmów - nie dlatego, iż nie ma dla nich odpowiedniego rozmiaru, lecz z powodu ich niechęci do ograniczenia wzroku i słuchu - nie tylko stronią od nich, ale wręcz panicznie reagują na próbę założenia im pancerza na głowę.
Gdy walczą, posługują się głównie dwuręcznymi toporami lub mieczami - dzięki swej sile potrafią zadawać nią naprawdę szybkie i celne ataki. Nie używają tarcz, uważają je za niegodne prawdziwego wojownika.

Minotaury na Lodor

Krwawe Topory - Strażnicy Labiryntu Glomarina

  • Plemię dumnie nazywające siebie Krwawymi Toporami, zamieszkuję labirynt położony pod zapomnianą twierdzą maga Glomarina - strzegą tam przejścia do jego wnętrza, wyłapując zabłąkanych poszukiwaczy i sprytnych łowców skarbów. Krwawe Topory są nieokrzesanymi barbarzyńcami - rządzi nimi najsilniejszy w stadzie, często dochodzi do pojedynków pomiędzy obecnym królem i wojownikiem, który uzna siebie za lepszego. Ich prymitywna natura nakazuje im szarżować na spotkanego wroga - pragną obalić przeciwnika z nóg, a następnie dokończyć dzieła swym strasznym toporem. Ze względu na popędliwość i wieczną rządzę walki najczęściej patrolują labirynt pojedynczo, dzięki czemu nie walczą między sobą, skupiając się na zadaniu, do którego zostali przeznaczeni. Chodzą słuchy, że po udanej walce z potężnym wrogiem, pożerają jego serce wierząc, iż przejmą na siebie cześć jego siły.

Gwardia Vretham'a

  • Drugie plemię, o wiele mniej liczne, to potomkowie Minotaurów zamieszkujących pierwotnie labirynt czarodzieja Grandula, niegdyś żyjącego niedaleko miasta Kabard. Zostali stworzeni, tak jak Krwawe Topory, by służyć jako strażnicy włości maga. Po jego śmierci zostali uwolnieni przez jego brata Vretham'a, który przeciwny był okrutnemu traktowaniu tych istot przez ich twórcę. Labirynt został zniszczony. Część Minotaurów podążyła do Labiryntu Glomarina, część zaś, w podzięce za uzyskaną wolność, postanowiła pozostać w ruinach labiryntu. Ci, którzy pozostali, przeszli na służbę Vretham'a. Mag wiele lat pracował nad specyfikiem, który przemieniłby krwiożercze bestie w lojalnych i karnych strażników. Po wielu eksperymentach osiągnął sukces - nowa rasa Minotaurów była mądrzejsza niż jej protoplaści oraz lepiej panowała nad agresją. Droga do wieży maga została ukryta, a po upadku Kabard mało kto pamięta o jej istnieniu.
  • Czasem zdarza się jednak, że na trakcie pojawia się samotny Minotaur.

Minotaury na Świecie

  • Nie jest znana liczba Minotaurów zamieszkujących Lodor. Krwawe Topory zdają się mieć niewyczerpane posiłki swych wojowników, zaś Minotaurów z Gwardia Vretham'a nikt już dawno nie widział.
  • Na Kentarze minotaury pojawiają się jedynie w bajaniach starych mamek, które straszą nimi niegrzeczne dzieci. Zdarza się, niezmiernie rzadko, spotkać Druida, który po podróży na Lodor, gdzie stworzenie widział, potrafi jego postać przyjąć.