FANDOM

Jak założyć postać Ilithida

  • Przed przystąpieniem do dalszych kroków, należy napisać podanie do Grona Mistrzów Gry, z prośbą o umożliwienie gry taką postacią i czekać na odpowiedź. Grono Mistrzów Gry zastrzega sobie prawo do odrzucania podań bez podawania przyczyny.
  • Jeśli Grono Mistrzów Gry wyrazi zgodę poprzez Prywatną Wiadomość na forum, gracz - aby zagrać Illithidem, musi stworzyć na serwerze postać Człowieka, o charakterze Złym, z podrasą: Ilithid (przez jedno eL) oraz nie wchodzić w portal!
  • A zamiast tego utworzyć post w temacie organizacyjnym, *kliknij by przejść do tworzenia postu* - taki post musi zawierać informacje o:
- nazwie konta gracza,
- imieniu postaci,
- wybranym modelu (jeśli gracz ma takie życzenie),
- voicesecie (zestawie dźwięków).
  • Konieczna jest zmiana kolorystyki skóry i włosów, na właściwe Ilithidom
  • Gracz zostanie powiadomiony, gdy postać będzie gotowa do gry, za pomocą Prywatnej Wiadomości na forum. Dopiero wtedy postać może przejść przez portal, który zajmie się resztą.

Modyfikatory techniczne

Atuty Cechy Umiejętności

Talent Magiczny: Zaklinanie

Magiczna Penetracja

+4 Inteligencja

+4 Charyzma

+2 Mądrość

-2 Siła

-4 Kondycja

+10 Czaroznawstwo

+6 Koncentracja

+10 Wiedza

-5 Spostrzegawczość

-5 Nasłuchiwanie

-10 Dyscyplina

Profesje dostępne dla poszczególnych ras

Imiona Ilithidów

Uliator, Malinhion, Uroparint, Quastharid, Lugriarint, Illiordell, Urophion, Lugriordell, Maanzeordell, Ullipbossk.

Cechy fizyczne

  • Naturalna długość życia:
  • Wiek płodny:
  • Wiek starości:
  • Wzrost:
  • Waga:
  • Postura:
  • Skóra:
  • Włosy:
  • Oczy:
  • Sen:
  • Specyficzne cechy:

^ do opracowania przez gracza chętnego na grę Ilithidem jako część Autoryzacji

O Ilithidach

  • Ilithidzi są jedną z pradawnych ras, które od niezliczonych eonów mieszkają w najgłębszych czeluściach Podmroku, ich miasta są skrzętnie ukryte zarówno dla oczu naziemców, jak i innych ras zamieszkujących te tereny. Od wielu wieków rasa Ilithidów budziła powszechny lęk i respekt, Ilithidzi, dzięki swoim upodobaniem do wysysania mózgów, zaskarbili sobie w mowie potocznej miano Łupieżców Umysłu. Ta rasa nadal stanowi zagadkę dla wielu ludzkich czy nawet elfickich uczonych.
  • Ilithidzi są humanoidalnymi wynaturzeniami, ich głowy swym wyglądem przypominają bardzo ośmiornicę, z tą różnicą, że typowy Ilithid posiada cztery macki, pełniące różne funkcje: od pożywiania się, po walkę. Ośmiornicza głowa, osadzona jest na chudym, wątłym, dość wydłużonym ciele. Barwa skóry tych istot może być różna: od różowej, po szarą czy niebieskawą. Łupieżcy Umysłu są znani z ogromnych zdolności psionicznych, mają ogromny talent to magii. Są również jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie ras na Lodor, jak nikt potrafią łączyć moc magii oraz zdobycze technologii w celu przeprowadzania eksperymentów na żywych organizmach, krzyżując różne gatunki w celu uzyskania pożądanych rezultatów.
  • Ilithidzi są bardzo niebezpieczni, potrafią wpływać swoim umysłem na innych i zniewalać ich.
  • Najpotężniejszym z Ilithidów jest Wielki Mózg, który jest niczym innym jak ogromną istotą, leżącą w sadzawce pełnej nerwów i płynu mózgowego. Pozwala mu to na bezpośrednie połączenie z każdym Ilithidem. Czasami można spotkać także nietypowych Ilithidów.
  • Jeden na stu Ilithidów rodzi się potężnym Ulitharidem, nad którym kontrolę ma jedynie Wielki Mózg. Ci wybrańcy są bardzo pewni siebie i aroganccy nawet w stosunku do swoich pobratymców. Charakteryzacją się sześcioma mackami, z których dwie są dłuższe niż pozostałe. Posiadają większą moc niż zwykli Ilithidzi.
  • Można spotkać też innych. Tych, którzy zapragnęły być nieśmiertelnymi. Przemiana w lisza powoduje powstanie Alhoona, przerażającego lisza, który odwrócił się od wpływu Wielkiego Mózgu i jest samodzielnym bytem.
  • Po śmierci, mózg zmarłego Ilithida jest transportowany do sadzawki wielkiego Mózgu, by ten mógł nadal służyć Miastu Myśli.
  • Ilithidzi posiadają bardzo bogatą kulturę, są doskonałymi psionikami, przedstawiciele tej rasy są także elitą wśród magów, nie mając sobie równych w Podmroku. Jednak bardzo często Ilithidzi zajmują się zbieraniem wiedzy, są niezrównani w ilości przeprowadzanych eksperymentów, a będąc psionikami nie mają większych problemów w pozyskiwaniu niewolników.
  • Istnieje także grupa Ilitidów która uważa, że można rządzić tylko i wyłącznie za pomocą siły.
  • Społeczeństwo Ilithidów nie wyznaje żadnych bóstw, bóstwami są dla nich Wielkie Mózgi.

Społeczeństwo Ilithidów dzieli się na różne kasty:

Czciciele
Czciciele poświęcają czas wychwalaniu wiekowych mózgów i innych ważnych dla nich istot, jak potężnych Ulitharidów.

Łowcy Wiedzy
Gromadzą oni wszelką wiedzę, nie dzieląc się nią jednocześnie z innymi Ilithidami. Dopiero gdy zginą, jest szansa na przejęcie posiadanej przez nich wiedzy. Wielki Mózg decyduje wtedy, ile takiej wiedzy udostępnić wszystkim, a ile zachować dla siebie.

Manipulatorzy
Współpracują z Łowcami Wiedzy, szpiegują oni wiele istot by usunąć te posiadające niewygodną dla Illithidów wiedzę.

Ohydy
Ohydy starają się wszelkimi metodami wywołać wstręt wobec nich u wszelkich istot na świecie.

Spiskowcy
Ta misja zbiera informacje o społecznościach istot by poznać ich słabości i łatwo podbić.

Trenerzy Ciała
Illithidzki Trener Ciała to wojownik Miasta. Trenerzy dodatkowo zajmują się ćwiczeniem w walce niewolników, niekiedy również sojuszników Miasta. Współpracują z Kreatorami i Żywicielami szkoląc twory ich przerażających eksperymentów.

Kreatorzy
Kreatorzy zajmują się tworzeniem nowych zaklęć i przedmiotów. To oni słyną ze swych mrocznych eksperymentów, przerażających nawet najbardziej światłe i otwarte umysły innych ras. Blisko współpracują z Trenerami Ciała oraz Żywicielami.

Zbieracze
Zbieracze skupiają pojedynczych łupieżców w większych społecznościach i dzielą się z nimi podstawową wiedzą. Są pierwszymi nauczycielami młodych Ilithidów.

Żywiciele
Żywiciele dbają o odpowiednią ilość niewolników dla społeczności Łupieżców Umysłów i starają się wyhodować jak najprzydatniejsze stwory, współpracują z misją Trenerów oraz Kreatorów.